26 Aralık 2009 Cumartesi

Hayatın Vermiş Olduğu En Güzel Dostluk

Gecenin gündüze çaldığı geçen dakikaların saatleri kovaladığı nefes alıp verdiğim her hangi bir günden farklı değildi o günkü duygularım.Daha yeni taşınmıştık Sögütlüye o zamanlar bir serna kafe vardı dışardan ne kadar garip görünsede içerde bir sıcaklık vardi o zamanlar çalışmıyordum bir gün Vasfi Nail Hacısalihoğlu beni işe çagırmişti bende orda çalışma hevesim vardı kafede çalışmayı çok isterdim arkadaş ortamım olsun diye ve işe başlamıştım aradan baya bi zaman gecti ve Fasfi Nail Hacısalihoğlu yani ozamanlar ve ondan sonra benim partonumdu ama bana hiç patron gibi davranmazdı çünkü elemanınlar abi kardeş-baba oğul bibiydi o bizim dayımızdı yanlış yoldan döndüren haddinden fazla seven bi dayımız vardı.Burada üniversite ögrencileri vardı gununu hatırlamıyorum ama emre diye biri vardı tanımazdım sıcak kanlılığıyla kendimize ısınmıştık zaman kendini aştıkça kankadan öteye gitmeye başlamıştı arkadaşlığımız çok hakkımız vardır belkide birbirimizde ama artık onun bi yol çizmesi lazımdı onuda yaptı öğretmen oldu inşallah daha ilerlere gitme isteğimdir benimki o artık ayrılıyordu trabzondan artık onu iskenderunda öğretmenlik bekliyordu bense yine olduğum yerdeydim bir dost kazanmiştim hayatımda bir arkadaşım ama harbide olsa var demiştim ama giderkende kıyağını yapmıştı bana bir gün yanında bi tane şerefsiz getirmişti. Getirdiği kişi şerefsiz camcı Mehmet diye hitap ediliyordu :))) suskun,konuşmaz,çay istemeye utanırdı karşısında ne varsa mini etekli hatundan isticek sanki- kızlara bakamaz arkadaş sanki baktımı kızlar yicek onu düşüncesi vardı arkadaşlığımız burdan itibaren başlamıştı aslında benim tek düşünce onun bağını çözmekti onuda yaptım :) kanki olmuştuk birbirimize dertlerimizi paylaşabildiğimiz tek dünyamı desem az ama yinede kendisine teşekkürlerimi bir istek olarak sunarım kankime satırlarımın başında yazdığım gibi bir dosta ihtiyacım vardı dertlerimizi paylaşa bilecek işte o benim kalbimde ayrı bi yeri bulunan bi şah diyim.abdullah kardeşim seni unutmadım senin yerinde var kardeşim bu dosluğumuz belide zor bulunur ama yinede arkadaşlıgımız dostluğumuz uzun yıllar sürer bundan kuşkum olmaz İyiki Varsınız Kardeşlerim

0 yorum:

Yorum Gönder